الخميس، 5 أبريل 2012

لطيفة : كنت ممنوعة من الظهور فى تلفزيون تونس | مجلة كلام الناس | 28 مارس 2012







هناك تعليق واحد:

Roozalinda Elkady يقول...

ليش!!!!!!!!!!!! أنا ما بعرف أزاى أنهم ممكن يمنعوا واحده مثل لطيفه من الظهور ع التليفزيون؟؟!!! أنا كتيييييييييييير مستغربه الكلام ده,,إذا كانت لطيفه رمز الأخلاق والرقى والأحترام وأصاله الغناء والجمال تتمنع من الظهور أمال مين يعنى اللى يظهر؟؟؟!!! أصحاب التفاهات والاغانى الهابطه والأسلوب الردئ والأفعال السخيفه والمهينه اللى نحن كعرب نخجل منهم..أنا واحده من الناس اللى بفخر بأن لطيفه عاشت ولو ليوم واحد هنا ف مصر,,وكتييييييييير كنت حابه أنها تكون مصريه علشان أفتخر بواحده زيها بس برضو تونس بلد عربى وأخ لينا وبرضو بفتخر بلطيفه أنها تونيسيه عربيه مصريه تتمتع بالأصاله والنضوج والأحترام,,وأكيد لو التليفزيون التونسى أو المصرى منعها ولو ليوم واحد أنها تظهر بالتليفزيون فده أكيد خساره له هو مش ليها,, لأنها ف كلتا الحالتين كسبانه حب الجمهور والفانز اللى دايمآ بيحبوها وبيستنوا كل جديد ليها,,أنا مهما قعدت اتكلم مش هقدر أوصف ولا أدى للطيفه حقها من الثناء,,كل اللى اقدر اقوله أنها أنسانه محترمه جدآ مخلصه ف حبها لوطنها وللوطن العربى وعمرها ما تقربت من أى نظام لمصالح شخصيه ليها,,واللى يقول غير كده فحسبى الله ونعم الوكيل ف كل ظاااااااااااااااالم,,I LOVE U LATIFA